Ook Oranjevereniging Schipluiden kan niet zonder vrijwilligers. Helpt u mee?

Waar moet u aan denken bij vrijwilligers werk voor Oranjevereniging Schipluiden?

We hebben bezorgers nodig! (uitnodigingen algemene ledenvergadering, contributiebrieven en natuurlijk het programma boekje).

Op de dag zelf:

• Hulp met op- of afbouwen
  • Begeleiding bij de spelletjes
  • Fotograferen
  • Bar
  • Oranjekraam

Omdat u natuurlijk ook wilt genieten van de activiteiten, werken we met diensten in het middagprogramma. U helpt de helft van de tijd mee aan Koningsdag en de andere helft kunt u zelf struinen over de kleedjesmarkt of genieten van een lekker drankje!

Heeft u interesse stuur dan een e-mail naar info@oranjeverenigingschipluiden.nl.

Ook het bestuur bestaat uit enthousiaste vrijwilligers. Wilt u een keer mee vergaderen om te kijken of een bestuursfunctie wat voor u is, dat kan! Stuur dan een email naar info@oranjeverenigingschipluiden.nl.
We vergaderen ongeveer 1 keer per maand in de maanden september tot en met januari. Daarna schroeven we de frequentie op naar 1 x per 2/3 weken tot de dag zelf. We starten daarna weer op in september voor de volgende Koningsdag.