rommelmarkt2013.jpg

Welkom op de website van Oranjevereniging “Juliana” Schipluiden facebook

werving

Koningsdag MET elkaar VOOR elkaar!

We hebben nog steeds veel vrijwilligers nodig om deze dag tot een succes te maken.

Schrijf je in m.b.v. dit formulier voor hulp bij de volgende activiteiten:

Aubade:

• Koffie schenken en gebak uitdelen
  • Presentje uitdelen aan kinderen
  • Hekken en tafels neerzetten

Spelletjesmiddag:

• Spelbegeleiding (Spingkussen, Spiraal, Ballen vangen / Wervelwind, Stormbaan, etc.)
  • Oranjekraam
  • Hekken en tafels  neerzetten

We hebben de ambitie om voor ouders met kinderen de helft van de tijd in te plannen zodat ook zij zelf met eigen kinderen kunnen genieten van de festiviteiten. Om dit te realiseren hebben we wel voldoende vrijwillgers nodig. Dus geef je op!

Het organiseren van de activiteiten op Koningsdag geschiedt geheel door vrijwilligers. Dit is het eerste organisatiejaar van het nieuwe bestuur. Daardoor kan het zijn dat deze dag en de aanloop er naar toe, anders verloopt dan u in het verleden gewend bent. We hebben al diverse aanmeldingen van enthousiaste inwoners die graag een steentje willen bijdragen aan dit evenement. Daar zijn we erg blij mee! Zonder vrijwilligers gaat het ook ons niet lukken om een mooie activiteit voor de inwoners neer te zetten.

Voor de begeleiding van spelletjes en het opbouwen en afbreken zijn nog vele handen nodig. Iedereen die het leuk vindt om hier aan deel te nemen is welkom! Er zijn nog lang niet genoeg vrijwilligers om dit spectakel samen met ons te realiseren. Dus als jij iets kunt bijdragen om deze dag tot een succes te maken, geef je dan op als vrijwilliger! Je krijgt alle informatie tijdig via mail aangeleverd zodat je op 27 april op tijd en volledig bent geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben hierover dan kun je contact op nemen met het bestuur via: info @ oranjeverenigingschipluiden.nl of maak een bericht aan via de contactpagina.

Naast de vrijwilligers is de vereniging ook afhankelijk van de leden. We mogen trots zijn op het grote bestand leden. Mede dankzij deze leden bestaat de vereniging nog. Iedereen die nog geen lid is, willen we graag vragen alsnog lid te worden. Hierdoor is er een groot adressenbestand waar we contact mee kunnen hebben en dit zorgt er ook voor dat er budget is om activiteiten te organiseren. Dank voor jullie steun!

Oranjevereniging "Juliana" Schipluiden opgericht 23 november 1909

Copyright © 2017. Alle rechten voorbehouden.